czwartek, 6 marca 2008

Głupota ludzka nie zna granic

Już tydzień trwa rozmowa, o ile tak można nazwać wzajemne oskarżanie, wyzwiska i wykrzykiwanie swoich racji, na forum nasza-klasa.pl oraz forum tvn24.pl związku z aferą smsową Beata vs dyrektor. Wszystkie oczywiście anonimowe (na forum tvn24), jakżeżby inaczej.. Jak sobie tak czytam te komentarze to tak naprawdę nie wiem czy się śmiać czy płakać. Niektóre pod względem pisowni sięgają dna (dlatego postanowiłem zachować oryginalną pisownie), są też takie w których wypisywane są absurdalne poglądy, racje lub coś w tym stylu.. Niektóre naprawdę rozbawiają. Postanowiłem zebrać kilka najśmieszniejszych, oto one:

z tvn24.pl: "A Beata jaet tak odważną dziwczyną, że mimo lęku zgłosiła to tak jak już napisałam najpierw w odpowiednie miajsca a potem do telewizji bo jezeli oni nawet nie zareagowali to co innego miala zrobic??!! isc na policje?!" Autor: Anka...

Czy mnie coś ominęło? TVN 24 przejął obowiązki policji?

nasza-klasa: "nigdy nie powinno się szkalować ofiary ;/ lecz bronić jej praw nawet jeśli nie jest pewny czy jej oskażenia są prawdziwe" Autor: Kuba Kieljańśki

Okej... dobra.. nie neguje :)

tvn24.pl: "Twoje wypowiedzi są stronnicze i tendencyjne. Np. ; "wiec mam swoje zdanie" , to już jest stronniczość" Autor: Zbyszek

Według mnie, Drogi Zbyszku, jesteś chłopcem! - To jest moje zdanie o Tobie. Czy było stronnicze? A może się pomyliłem z oceną? :)

nasza-klasa: "Od wymierzania sprawiedliwosci sa sady,a nie dziennikarze." Autor: Jolanta Checiek

Eureka! Jolu, jakie badania przeprowadziłaś, żeby to dowieść?

nasza-klasa: "hahaha chłopcze przestań sie odzywac bo takie infantylne wypowiedzi to możesz kierować do swoich znajomych :P:D" Magda Ciesielska

Hipokryzja?

Ta sprawa mnie przerasta. :)

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bartek, to jest już żałosne, ŻA ŁOS NE! Niektórzy nie rozumieją pewnych zasad, nie znają granic dobrego smaku. Teraz już tylko obrzucają się nawzajem wyzwiskami, chorymi oskarżeniami. To już nie jest śmieszne, to jest żałosne. Aż d* ściska. Wielu z nich nie wie nic na ten temat, oglądało tylko reportaże, a mimo to wypowiadają się milionami postów, jakby wiedzieli wszystko. A najmądrzejsi są ci z innych szkół oraz ci anonimowi: "Też Wasz uczen", "ktoś", "someone" z forum tvn24 i "Uczennica Broniewskiego" albo ten cały "bożydar" ze zdjęciem aktora.
    To forum w ogóle nie powinno istnieć.

    OdpowiedzUsuń

Śmiało, klawiatura nie gryzie.